Bol.com is de grootste marktplaats van Nederland en België. Door uw producten ook via Bol.com te verkopen, bereikt u maandelijks ruim 10 miljoen (unieke) bezoekers. Een van de grootste voordelen van Bol.com is hun prijsmodel. Geen maandelijkse kosten, maar op basis van CPS (Cost Per Sale). Met andere woorden je betaalt pas een commissie als je een product via hun platform verkoopt.
De uitdaging van het hebben van een WooCommerce-webshop en een Bol.com-verkoopaccount is het synchroniseren van belangrijke product- en bestelinformatie. Handmatig updaten is geen optie als je het ons vraagt! Daarom gebruiken wij een Bol.com WooCommerce plugin. Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken een online bedrijf te runnen met minimaal 2 verkoopkanalen. Op deze manier bespaart u geld en tijd, zodat u zich kunt concentreren op de belangrijke dingen: omzet verhogen!
- Kies welke producten u vanuit WooCommerce naar Bol.com wilt publiceren.
- Update eenvoudig de product informatie, zoals prijs en voorraad vanuit WooCommerce naar Bol.com.
- Pas de Bol.com-parameters aan in het WooCommerce-product of in de algemene WooCommerce-plug-in-instellingen.
- Haal de EAN-code uit een aangepast veld (Custom Field), kenmerk (Attribuut) of de SKU binnen uw WooCommerce webshop.
- Gebruik de standaard WooCommerce-prijs of voeg een vaste of procentuele marge toe.
- Kies of u productwijzigingen, zoals prijs, levertijd etc. automatisch of handmatig wilt bijwerken.
Nederlandse ondersteuning
En zijn er momenten dat je ondersteuning nodig hebt? Geen probleem. Onze partner heeft Nederlandse support via telefoon, e-mail of live chat. Onze partner Woosa is al jaren actief voor de optimale synchronisatie tussen uw WooCommerce webshop en marktplaats als Bol.com en Amazon.